1 Okt 2013

Hej!
Hur är det med er?
Jag har en sån otrolig huvudvärk men he är bara och stå ut med dom få lektionerna jag har kvar. 
Tänkte berätta lite om mig själv i mitt första inlägg:
Namn: Natalie Ljungholm
Ålder: 16
Stad: Skellefteå
Intresse: Att vara ute, träna eller vara med folk spelar ingen roll bara det är ute:)
Tycker absolut inte om: Jag hatar att göra precis som nån annan vill, vill leva mitt eget liv och göra mina egna val.
Älskar: Min pojkvän Kim, vi har varit tillsammans i 1 år nu. Älskar också frihet.
Umgänge: Folk som är tunt 18-23 
Jag har aldrig gillat att vara med yngre eller samma ålder. Dom är oftast omogna. 
 

Jag är dessutom lite av en optimist och är en god lyssnare!
Nu måste jag gå, men ni kan ge tips om vad jag kan skriva om härnäst!
Ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback