Fredag!

Äntligen fredag!
Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska ta en sväng ute på stan! Jag har längtat så mycket efter den här dagen!
Sen så har jag väldigt mycket tankar just nu så jag måste hitta ett sätt att tänka lite på att ha kul istället.

Om det är någon som ska ut ikväll eller imorgon så hör av er! Vi kanske kan ses!
Jag älskar att vara ute med mitt underbara umgänge! Dom får mig alltid på bättre humör!
Älskar att vara med min pojkvän och mysa och bara ta det lugnt! Jag är en tjej som älskar det mesta:)

Men är också en tjej med sjukt mycket tankar, vilket inte alla vet eller respekterar.. Jag är 16 så klart att jag har mycket att tänka på, eller?
Ni kanske tror att mitt liv är perfekt men som alla andras liv så har det sina brister. 
Jag kan erkänna att jag har varit en tjej som mått väldigt dåligt och mina ärr är beviset. Jag hatade mitt liv för ca 2 år sedan. Sedan skaffade jag mig riktiga vänner som finns där för mig, alltid. Det betyder sjukt mycket för mig och jag älskar dom utav hela mitt hjärta, önskar bara att dom inte tror något annat! <3
 
Nu måste jag sluta men hör av er! 
Ha det gött! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback